Asiakaspalaute
Kerro, kuinka onnistuimme. Palautteesi on meille arvokasta.

Palautteesi on meille arvokasta. Hyödynnämme saamaamme palautetta, kun kehitämme toimintaamme ja seuraamme toimintamme laatua.
Voit antaa palautetta itsesi tai läheisesi saamasta hoidosta, palvelusta tai muusta toimintaamme liittyvästä asiasta. Kohdista palaute siihen yksikköön, jossa hoito tai palvelu on annettu.
Alla olevista linkeistä pääset antamaan palautetta oikealle palautelomakkeelle. Kuvauksesta näet, mitä palveluja ryhmään kuuluu.
Voit aina antaa palautteesi nimettömänä. Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä, jätä yhteystietosi palautelomakkeelle.
Käsittelemme palautteet luottamuksellisesti ja pyrimme vastaamaan niihin mahdollisimman pian. Loma-aikoina palautteiden käsittely ja niihin vastaaminen voi viivästyä.
Ethän kirjoita antamasi palautteen yhteyteen henkilötunnuksia tai muita salassa pidettäviä tietoja.
Huomioithan, että palautelomakkeella ei voi perua varattua aikaa. Ohjeet varatun ajan perumiseksi löydät palvelukohtaisilta sivuiltamme.
Anna palautetta
Kerro, kuinka onnistuimme.