Asiakas­pa­laute

Kerro, kuinka onnis­tuimme. Palaut­teesi on meille arvokasta.

Palaut­teesi on meille arvokasta. Hyödyn­nämme saamaamme palau­tetta, kun kehitämme toimin­taamme ja seuraamme toimin­tamme laatua.

Voit antaa palau­tetta itsesi tai läheisesi saamasta hoidosta, palve­lusta tai muusta toimin­taamme liitty­västä asiasta. Kohdista palaute siihen yksikköön, jossa hoito tai palvelu on annettu.

Alla olevista linkeistä pääset antamaan palau­tetta oikealle palau­te­lo­mak­keelle. Kuvauk­sesta näet, mitä palveluja ryhmään kuuluu.

Voit aina antaa palaut­teesi nimet­tömänä. Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä, jätä yhteys­tietosi palau­te­lo­mak­keelle.

Käsit­te­lemme palautteet luotta­muk­sel­li­sesti ja pyrimme vastaamaan niihin mahdol­li­simman pian. Loma-aikoina palaut­teiden käsittely ja niihin vastaa­minen voi viivästyä.

Ethän kirjoita antamasi palautteen yhteyteen henki­lö­tun­nuksia tai muita salassa pidet­täviä tietoja.

Huomioithan, että palau­te­lo­mak­keella ei voi perua varattua aikaa. Ohjeet varatun ajan perumi­seksi löydät palve­lu­koh­tai­silta sivuil­tamme.

Anna palau­tetta