Suora­mak­su­laskuja ja e‑laskuja on mennyt asiak­kaille paperi­postina

Alkuvuoden 2023 aikana osa e‑laskun tilan­neista tai pankin kanssa suora­mak­suso­pi­muksen tehneistä asiak­kaista on saanut Siun soten asiakas­mak­su­laskun paperi­kir­jeenä.

Virhe johtuu vuoden­vaihteen tieto­jär­jes­tel­mä­muu­tok­sista. Virhe on korjattu, ja jatkossa tilatut e‑laskut tai suora­mak­suso­pi­muksen laskut tulevat sähköisinä verkko­pankkiin ilman eri toimen­pi­teitä asiak­kaalta.

Jos välttä­mättä tarvitset alkuvuoden aikana tulleesta paperi­las­kusta sähköisen laskun verkko­pank­kiisi, ota yhteyttä puheli­mitse laskussa näkyvään numeroon tai numeroon 013 330 9030.

Lisätietoja asiakas­mak­suista: www.siunsote.fi/asiakasmaksut