Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuksen (MYK) matkojen kirjaus- ja välitys­jär­jes­tel­mässä häiriö – asiakas saa tilan­ne­koh­taiset toimin­taohjeet kulje­tusta varatessa

Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuksen (MYK) matkojen kirjaus- ja välitys­jär­jes­tel­mässä on havaittu valta­kun­nal­linen häiriö.

Häiriö on toden­nä­köi­simmin palve­linvika, joka tarkentuu häiriön korjauksen jälkeen. Järjes­tel­mä­toi­mit­ta­jalta saadun tiedon mukaan häiriön korjau­tu­mi­selle ei ole vielä saatu varmis­tettua tarkkaa aikataulua. Arvio korjau­tu­mi­sa­jan­koh­dasta sijoittuu viikon­lo­pulle.

Matko­je­nyh­dis­te­ly­keskus on tehnyt tilan­ne­koh­taisia järjes­telyjä matkojen tilausten osalta. Asiak­kaalle kerrotaan tarkemmat tilan­ne­koh­taiset toimin­taohjeet, kun asiakas tilaa kulje­tustaan Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuk­sesta (puh. 013 267 7000).

Asiak­kaille vikati­lanne voi näkyä osittain toivot­tujen matka­ti­lauksen ajankohdan viiväs­ty­misinä, eli asioin­ti­mat­kojen lähtö­ajoissa voi tulla viiväs­tymiä. Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuksen puhelin­linjat ovat myös tilapäi­sesti ruuhkau­tuneet. Kiireet­tö­missä kulje­tus­ti­lauk­sissa, asiak­kaita pyydetään olemaan yhtey­dessä Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kukseen ensi viikon aikana.