Sosiaa­li­pal­ve­lujen keski­tetyn puhelin­pal­velun soittoaika laajenee 1.7. alkaen

Siun soten työikäisten sosiaa­li­pal­ve­lujen keski­tetyn puhelin­pal­velun soittoaika laajenee 1.7.2023 alkaen. Jatkossa keski­tetty puhelin­palvelu palvelee maanan­taista perjan­taihin klo 10–14.

Sosiaa­li­pal­ve­lujen keski­tetty puhelin­palvelu tarjoaa yleistä neuvontaa ja ohjausta sekä tukea talous­ky­sy­myksiin. Asiakas voi olla työikäisten sosiaa­li­pal­ve­luihin yhtey­dessä, jos hänellä on esimer­kiksi vaikeuksia selvitä arjesta, vaikeuksia päästä elämässä eteenpäin pitkit­tyneen työttö­myyden tai alentuneen työkyvyn vuoksi, ongelmia asumi­sessa, tarve sosiaa­li­pal­ve­luihin liittyvään ohjaukseen ja neuvontaan tai talou­del­lisia ongelmia.

Lisätietoja työikäisten sosiaa­li­pal­ve­luista ja tarkemmat yhteys­tiedot löytyvät verkko­si­vuil­tamme: Työikäisten sosiaa­li­pal­velut.